نکات طلایی در خرید سمپاش فرغونی
سمپاش,سمپاش فرغونی

نکات طلایی در خرید سمپاش فرغونی

اصولاً برای خرید هر نوع کالایی در هر زمینه ای، نیاز به کسب آگاهی داریم. کسب هرگونه دیتا در مورد کالای مد نظر ما را در یک خرید خوب و ایده آل یاری می کند. با مطالعه این مقاله با عنوان  نکات طلایی در خرید سمپاش فرغونی و مشاوره با کارشناسان  سایت تجهیزات کشاورزی و باغبانی داس کالا می توانید انتخابی مناسب داشته باشید.

در عصر اطلاعات، وب کمک شایانی می کند تا در هرصنفی داده ها به راحتی در اختیار ما قرار بگیرند.  تیم داس کالا وظیفه خود می داند ضمن اطلاع رسانی به کشاورزان و باغ داران محترم در خصوص ادوات و تجهیزات کشاورزی در کنار شما مشتری عزیز باشد تا یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

خرید اینترنتی سمپاش فرغونی

علاوه بر تمام ویژگی های مناسب، انتخاب یک فروشگاه معتبر به شما کمک شایانی می کند. فروشگاه آنلاین باغبانی و کشاورزی داس کالا انواع سمپاش های فرغونی و زنبه ای را با قیمت مناسب عرضه می کند. فروشگاه داس کالا با صداقت و رعایت قوانین فروش، ادوات کشاورزی را با نازل ترین قیمت به دست مشتریان وفادار خود می رساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید سمپاش فرغونی و دیگر ادوات در صنعت کشاورزی با مدیران ما تماس حاصل فرمایید.

بهترین قیمت سمپاش فرغونی

سمپاش های زیادی در بازار وجود دارند که قدرت های متفاوتی دارند. بنابراین بهترین قیمت سمپاش فرغونی زمانی مورد قیاس قرار میگیرد که شما با توجه به سطح نیاز خود یک سمپاش فرغونی ایده آل را انتخاب نمایید.

می توان گفت یک انتخاب مناسب و متناسب با نیازتان قبل از مقوله قیمت، فاکتور مهم تری برای انتخاب می باشد.

بهترین سمپاش

تولید سمپاش های متنوع در بازار، مانند سمپاش های دستی، موتوری، برقی، شارژی (که بعضاً بصورت کوله پشتی نیز از آنها استفاده می شود) و انواع سمپاش های فرغونی و زنبه ای شانس محافظت از محصولات کشاورزی و باغی به مقدار بسیار زیادی بالا رفته است.

برای دفع آفات و حشرات در باغ‌ها و مزارع کوچک، کاربر ملزم به انتخاب یک سمپاش متناسب با سطح زیر کشت و  سمپاشی توسط یک سم باکیفیت می باشد.

اما برای آفت زدایی و سمپاشی در مزارع و باغها با وسعت بالا، استفاده از سمپاش های شارژی و دستی، عمل سمپاشی برای اپراتورها محدود و مشکل می‌کند. در نتیجه برای کار سمپاشی در مزارع و باغ های بزرگ از سمپاش فرغونی استفاده می‌شود.

در ادامه این مقاله نکات طلایی در خرید سمپاش فرغونی را با هم مورد بررسی قرا می دهیم.

سمپاش های فرغونی دارای ابعاد و حجم بزرگ تری نسبت به دیگر سم پاش ها می باشند. به همین علت موجب سرعت عمل بالاتری در انجام عملیات سمپاشی می گردند.

کار کردن با سمپاش فرغونی موجب صرفه جویی در مصرف سم نیز می شود. این دستگاه بصورت چرخ دار طراحی و ساخته شده‌ است. به همین علت جا به جایی آن در مزارع و زمین های وسیع کار سختی نیست و به راحتی امکان پذیر می باشد.

اجزای تشکیل دهنده سمپاش فرغونی

اطلاع از اجزای تشکیل دهنده سمپاش فرغونی برای خریداران صنعت کشاورزی پراهمیت و اساس انتخاب آنها محسوب می شود. همچنین دانستن و آگاهی از نوع و مدل اجزای تشکیل دهنده ادوات کشاورزی، به کاربر در چگونگی استفاده از دستگاه کمک می کند. سمپاش فرغونی از اجزای زیر ساخته شده است:

  • موتور سمپاش
  • لانس سمپاش
  • پمپ سمپاش فرغونی
  • شاسی مخزن 200 لیتری و یا 100 لیتری
  • شیلنگ سمپاش 50 الی 150 متر که میتوانید تهیه کنید. (شیلنگ‌های استاندارد موجود در بازار 50 یاردی هستند).

چگونگی مونتاژ سمپاش فرغونی

شرح نکات طلایی در خرید سمپاش فرغونی را با بررسی ابعاد این سمپاش ادامه می دهیم. وقتی صحبت از ابعاد زمین زیر کشت و حجم کار می شود توجه خریداران  به سمت اندازه دستگاه و سهولت جابجایی آن جلب می شود.

سمپاش‌های فرغونی معمولاً دارای ابعادی نسبتاً بزرگی هستند. شاسی این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که جابجایی آن‌ها را بسیار ساده کرده است. اجزای این دستگاه روی یک شاسی مقاوم، کوبله یا به اصطلاح نصب شده اند.

ساختار ظاهری این شاسی شبیه به فرغون است. دو عدد چرخ زیر شاسی قرار گرفته و حمل این سمپاش را درست مانند یک فرغون تا حد زیادی ساده کرده است .

قدرت پاشش سمپاش فرغونی

از امتیازهای دیگر سمپاش فرغونی پاشش یکنواخت آن است. قدرت بالا و فشار مطلوب سمپاش فرغونی، این دستگاه را برای خریداران به یک سمپاش مطلوب و پرفروش تبدیل کرده است.

سمپاش های فرغونی  در دو نوع برقی و بنزینی ساخته می‌شوند، تا کاربر با توجه به منبع انرژی در دسترس، دستگاه متناسب را انتخاب نماید.

سمپاش فرغونی برقی

توجه به منبع انرژی در دسترس یکی دیگر از نکات طلایی در خرید سمپاش فرغونی است. زمانی که کاربر به نیروی برق دسترسی آسان و راحت‌تری دارد، قاعدتاً از موتور برقی سمپاش فرغونی استفاده می کند.

این سمپاش دارای الکتروموتور برقی 3 اسب بخار است و از قدرت و فشاری بالا برخوردار می باشد. اساساً کار کردن با موتور برقی ویا موتور بنزینی هیچ تفاوتی در عملکرد دستگاه ندارد. استفاده از هر کدام از دو موتورهای بنزینی و برقی به شرایط موجود بستگی دارد.

هچنین لازم به ذکر است که در سمپاش‌های فرغونی برقی، خاموش و روشن کردن دستگاه بسیار راحت تر از نوع بنزینی آن است. آلودگی محیطی ندارد و  همین امر باعث شده برای گلخانه‌ها بسیار مناسب باشد.

سمپاش فرغونی بنزینی

غالباً در مزارع و زمین های بزرگ احتمال نبودن برق وجود دارد. در صورت نبودن سیستم برق کشی، کشاورزان و باغبان ها برای راحتی بیشتر از موتور بنزینی استفاده می کنند. در واقع از موتور بنزینی برای منبع انرژی پمپ در دستگاه استفاده می شود.

به عبارتی در سمپاش فرغونی بنزینی، موتور محرکه ی پمپ در دستگاه سم پاش فرغونی انرژی مورد نیازش را از سوخت بنزین تأمین می کند.

این دستگاه دارای یک مخزن است.  مخزن تحت فشار پمپ موتوری می باشد. موتور دستگاه نیروی محرکه خود را با قدرت بالا، توسط بنزین یا برق تأمین می کند. در نتیجه پمپ موتوری با قدرتی که از موتور می گیرد، سموم را با فشار زیاد به بیرون پمپاژ می کند.

در سمپاش های فرغونی به طور معمول، دو خروجی در نظر گرفته شده است. هر دو خروجی توان سمپاشی تا شعاع 25متر با فشار مناسب را دارا می باشند.

رعایت نکات ایمنی در راهنمای استفاده از سمپاش فرغونی

آشکار و بدیهی است که رعایت نکات ایمنی در سمپاشی امری اجتناب ناپذیر می باشد. دانستن نکات ایمنی زیر به اپراتور سمپاشی کمک می کند تا بهتر و بیشتر در استفاده از سمپاش فرغونی راهنمایی شود. از جمله این موارد می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • استفاده از لباس ایمنی مناسب، شیلد صورت و ماسک
  • استفاده از دستکش و  چکمه مخصوص
  • بررسی سطح فشار دستگاه از دیگر نکات مهم ایمنی است که هرگز نباید آن را فراموش کرد

رعایت نکات ایمنی در راهنمای استفاده از سمپاش فرغونی

نحوه استفاده از سمپاش فرغونی

در توضیح نکات طلایی در خرید سمپاش فرغونی ضرورت دارد خریداران روش درست استفاده از این دستگاه را نیز بدانند. اولویت استفاده این سمپاش، سمپاشی باغات و مزارع بزرگ است. اما علاوه بر آن می توان به جای سم، درون مخزن آب ریخت. سپس از آب داخل مخزن برای شست و شوی جدول‌ها، تابلوها، دیوارهای بلند، نرده ها و… استفاده کرد.

این سمپاش همچنین برای شستشوی برگ درختان نیز بسیار کاربرد دارد. از آنجایی فشار این دستگاه بسیار قوی است، شما به راحتی می توانید برگ های بالایی درختان را به سرعت شستشو دهید.

ویژگی سمپاش فرغونی

سمپاش فرغونی با ویژگی های منحصر به فرد خود یک انتخاب بسیار مناسب برای باغداران و کشاورزان می باشد. این دستگاه از لحاظ مختلف نسبت به سمپاش های دیگر ارجحیت دارد. کاربران با مطالعه و بررسی نکات طلایی در خرید سمپاش فرغونی، متوجه کامل بودن این دستگاه برای تامین نیاز خود می شوند.از جمله اینکه با توجه به شرایط موجود می توان به انتخاب خود، از یکی دو موتور برقی و بنزینی استفاده کرد. قدرت سمپاشی و نیز شعاع پاشش بالا از جمله نکاتی است که بسیاری از باغداران برای انجام یک سمپاشی ایده آل نیاز دارند.

تصویر نویسنده
dasadmin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *